Wednesday, October 26, 2011

my first time

perghh,tak sangka aku ada blog kedua,HAHA
ok blog ni blog diari,tapi aku takkan letak widget macam nokhorom apa semua tuh sebab aku sendiri tak suka dengan blog yang ada widget banyak sangat, serabut tahu serabut.


ok back to main, reason aku create blog ni sebab nak memuaskan nafsu duniawi,nafsu menulis, tapi aku nak menulis pasal life aku which mean sangat boring dan sangat lifeless, eh kalau lifeless takde lah sampai aku nak cerita dekat korang kan?hihi


blog ni aku taknak pon orang follow,tapi kalau nak follow tu follow lah, tak kisah pon, ni bukan blog kedua aku,tapi tah ke berapa aku tak ingat sebab dulu aku buat blog sebab aku tak tahu blog tuh apa,aku tak tahu pon blog tu boleh buat duit,but now aku dah tahu.tapi blog cari makan aku blog lain, which mean writer blog tuh si setan tuh, aku tak kenal beliau siapa, biar kan setan itu dengan hidup dia dan aku akmal,atau hidayat, atau akmal hidayat atau youk atau doyot, tapi nak panggil comel pon takpe,hihi

No comments: